Mysfredag

Ja idag var ja helt slutkörd när jag kom hem från skolan asså.. Slängde mig i sängen och slog igång One Tree Hill på direkten (är förresten bara 1avsnitt från att ha sett alla säsonger, alla avsnitt nu), men iaf så låg ja där en stund och bara va innan jag orkade mig till att värma en fryspizza... riktigt nyttig och bra middag idag asså!!

Jag har inget inplanerat för helgen, kan inte komma på nått förutom att ja ska plugga och handla lite stuff inför resan.. känns ganska skönt fast nää.. ja vill hitta på nått, får se vad som händer!

har startat en blogg idag till mitt grupparbete i skolan.. gå in å kolla på den:) http://vidaskolan.blogg.se/

tror ja ska sätta mig och spela lite piano nu...


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0