1 vecka kvar!

Jag kan inte fatta att ja ännu en gång ska åka över de stora blå, bort till andra sidan.. Att ja denna gång ska maaaassa söderut är åxå ofattbart i mina ögon! Om en vecka smäller de, då sticker jag till Argentina i 3 veckor!! De ska bli så himmelens kul asså:D

så idag ska ja ner på stan och köpa lite grejer som kan behövas.. typ som...
- en liten väska som man kan ha innanför tröjan så att man inte blir rånad..
- myggmedel, så att man inte blir som en prickig korv när de är massa mygg på nätterna..
- ögonbindel/ögonlappar, ja vet inte riktigt igentligen vad man kallar dom men.. ja vill ju kunna sova lite på den 13,5 timmas låånga resan på flyget!
 
vet att de e puckat att skriva detta här, men ni är ju inte så många läsare för tillfället.. så ja känner att vi står varandra rätt nära dårå, så.. råna inte mitt hem när ja är borta!;)



see you laterrrr!





aaaaaalligator:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0