Tjenaretjenare!

Nu var de riktigt längesen jag var här inne och skrev! Mycket har hänt sedan sist och kortfattat så kan man säga att jag bor i Malmö nu och pluggar fjärde terminen av nio till klasslärare i musik. Det här året, speciellt den sista terminen har de vart riktigt stressigt och mycket att göra. Trots detta är jag så enormt glad, jag har börjar skriva musik igen och jag tror att de e de som får mig att fortsätta kämpa på den här tunga utbildningen. Något annat som får mig att blicka framåt mot sommaren, är min systers bröllop den 2 Juni. Har fått den fina äran att vara värdinna med en av hennes tjejkompisar, och de ska verkligen bli jättekul!
Känner att jag har så mycket att berätta och skulle kunna sitta och prata hela dan.. Men magen ropar efter mat och jag har insett att de e min uppgift att få tyst på den!
Hejhej så länge, vi kanske ses snart igen!
kram
lägger upp en liten kaka som ja gjorde för ett tag sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0