suddasuddasudda

sudda sudda sudda sudda bort din sura min! känner hur ett icke glatt humör är påväg, så ja försöker stoppa de:P

va gör ni för nått då?...
själv sitter ja här som beroende av spelet bubble spinner å har windows media player på random.. igentligen så borde ja ju sitta å plugga nu å läsa massa.. men ja orkar som inte.. menmen antar att ja måste.. ikväll kommer mamma iaf hem från uppsala, så 22.35 ska ja infinna mig på bussstationen å hämta henne.. de blir ju kul, åså kommer bror med fru å barn imorrn.. galet mkt de blir nu asså! nämen å sen ska ja ju sjunga upp inför sångarna imorrn vilket ja förresten är sjukt nervös för.. eller kanske inte jättenervös, men de känns endå alltid lite läskigt när man ska sjunga inför folk. måste lära mig att behärska min nervositet! menmen de är imorgon de, idag är de onsda och inte torsdag;)

ska spela bubble spinner nu en sista gång, sen ska ja läsa lite granna:P



sköt om er

kram

Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0