fortfarande sjuk:(

gårdagen var ju bara konstig måste ja säga faktist. men nu sitter ja här på skolan endå å dricker lite the. känner mig bättre än igårkväll men känner endå att ja har feber åså, så ja proppade i mig två alvedon innan ja åkte hemifrån å har bara planerat att gå på första viktiga lektionen.
ja va ska ja då har för nån viktig lektion, detta skaa ja nu berätta.. så här är det.. jag går en kur som heter kultur med barn i närsamhället. I denna kurs får an helt enkelt lära sig hur man skall gå till väga för att få in kultur in i barnens utveckling, hur kulturen utvecklas i barnens liv, hur man går till väga för att ta hand om barn åså.. rätt om fattande alltså! nämen nu har ja gått den här kursen sedan i höstas å nu ska vi under 7veckor få ha en barngrupp på ca 10pers 1gång i veckan på två elever... ska bli frymt kul, men de krävs samtidigt mkt jobb å förberedelser och sådant. På tisdag är det första lektionen med barnen och idag är sista lektionen med förberedning inför.. Ja älskar verkligen barn och ja hoppas och tror att detta kommer bli riktigt kul:D
'

men nu ska ja ta å sörpla vidare på mitt goda ingefära&citron the:P



kramram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0