Asgarvar åt allt just nu:D:D:D

Ja har gått och blivit lite trött nu tror jag... Garvar åt allt som rör sig eller låter känns de som.. Kanske skulle man ta och lägga sig kanske:P

Känner mig nöjd me dagen iaf endå, har tvättat på maskiner tvätt, målat naglarna, promenerat, joggat, styrketränat (pyttepytte lite), spelat pingis, ätit, duschat, bastat.. dock har ja inte gjort min läxa eller spelat piano.. dumtdumt, får ta och göra de imorrn!

Jag kom och tänka på de, de va någon blogg jag läste någon gång som var jättebra... nämen va var det för någon, men de var iaf massa recept där:):) funderar på om man kanske ska skriva ut nått recept kanske någon gång, är de nån som skulle vilja de? har ett som verkar va jättegott som ja snodde på sjukan häromdan när vi var där me Emma..



nämen man kanske ska ta och sova nu asså.. hehe
To tired, must sleep!

kramkram
Bossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0