titanic ikväll

ja ni här sitter jag och ska precis tilla att skicka min deckarinledning till min lärare, inte vart den kanske den bästa. Men det är iaf någonting å nu ska den in bättre sent än aldrig:P

Just nu önskar ja att ja att julia kom hit, då skulle vi nog göra lite dipp å dippa chirre framför titanic som går på trean ikväll.. Hehe den går till halv ett, men ja börjar ju inte förns typ tolv imorrn.. Eller ja har ju en samhällslektion kl åtta, men den behöver vi typ inte gå på. Vi ska se slutet på dokumentärfilmen vi började se i måndags å vi behöver ju inte direkt se den i å me att den inte har med samhällskunskap att göra. Utan Vi ser ju den för att fördriva tiden i och med att vi inte ska börja med något nytt nu innan jul, då tycker jag att ja kan fördriva min tid med att sova hemma i min säng tycker jag faktist! Sen har vi hål från strax efter nio till tolv, känns verkligen som att ja ska stanna hemma från samhällen asså ehehehe!

Titanic är ju en riktigt bra film å bör ses, så ta å se den!
<3

Om ni förresten vill läsa ett litet roligt inlägg som julia skrev til mig igår kväll så kan ni ju gå in på hennes blogg (http://jullz.devote.se/), mkt rolig läsning måste ja säga!
jullz å ja

 nu ska ja dra till tvn..

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0