kväller

nu är de kväller å ja ska till å sova.. dusching får bli imorrn bitti, för överskattat att duscha nu på kvällen när ja är trött... men vem vet ja kanske inte alls hinner me bussen imorrn istället, de åter står att se:P

ja har tittat å tittat på studentmössor under kvällen å kanske inte riktigt bestämma mig, tror de får bli royal men ja är inte säker åså vill ja ju ha nått annat åxå.. måste klura vidare å beställa!

sen har ja även klurat på min deckarinledning, asså de här går ju asbra.. typ inte! de ja ha kommit på är att de ska va läskigt, bra start eller hur?.....

imorrn väntar en tid hos naprapaten kl 16.00 för att kolla så att de va bra me nacken (dom skicka ju som sagt dit mej i torsdags när ja hade så ont).. så de lär väll bli spännande.. hoppas ja får köra den där elgrejen å att han knäcker ryggen å allt, de va så grymt skönt... men akupunkturen kan ja gärna slippa, ingen hitt för mig å gjorde mig svimfärdig förra gången..


aja nu ska ja som sagt sova

sov så gott sötisar
kramkram





förresten så blir ja galen på blogg.se i å me att ja inte kan ladda upp bilder..försökerå försöker menmenmenmenmenmen:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0