Jullz & Bosnien forever!!!!!!

 Hej!
Mitt namn är fru humörsvänging, jag skrattar och gråter varannan sekund.. men det är jag det!
Efter tre dagar med jättemkt hemlängtan så de e inte klokt, så ringde ja till Julia i tårar.. och vet ni.. trumvirvel......



HON KOMMER TILL MIG IMORRN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hon  bärjar åka från stan om cirka 3timmar och tjugo minuter, helt totalt galet och jag är så glad så de finns inte ord.. gaaaaaaaaaaah, fattar ni.. min alldeles egna jullz kommer, shit kan inte tro de e sant asså! så fruktansvärt kul! nu kommer hon få se hur ja har de, gå på hasses med mig, träffa alla kompisar, kanske jogga med mig, vem vet.. men de ja vet är de kommer bli ruskigt kul! har saknatr henne som ja vet inte vad, de var seriöst en månad sen vi sågs, shit kan typ inte sova, är så i gasen.. de e på riktigt.. hon kommer att komma hit:D:D

men nu måste ja nog sova.. allting är bara galet, är hur gla som helst nu!!


kramkram
Bossan

Julla& Bosnien
dv
sbgf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0