hejhej bloggen!

hej trogna läsare:D

jag har insett att jag har helt och hållet tappat de här med att blogga.. klassen och skolan suger verkligen åt sig all tid här nere!
jag har typ helt slutat blogga, min farmville börjar gå åt skogen, jar har fått till en dum vana att spela harpan varje kväll.. dock mina vänner så har jag börjat gå 45min varje morgon (har hänt två dagar men endå) men två stycken i klassen... detta gör att ja går och lägger mig lite tidigare och kliver upp tidigare, men de bästa av allt är att jag känner att jag blir piggare!

idag har jag och 6stycken andra tror jag bestämt de va, iaf så var vi nere på öppet hus på musikhögskolan i malmö.. mkt kul! var runt på fyra olika workshops under dagen , några mer givande än andra kan man säga.. men workshopen som ja var på som var piano och sen sång.. shit va kul de va, man vart riktigt taggad att söka måste ja säga! får se om ja söker i januari eller om ja kanske bestämmer mig för att läsa folkis ett år till innan ja söker.. de får vi se hur de blir som, dvs ingenting är bestämt alls ännu!

tänkte lägga upp lite bilder som jag tog nyss. har satt upp lite tavlor och köpt ett nytt ljusfat som jag har tagit kort på.. enligt mig så är denna kväll mkt mysig när jag har tänt alla ljuslyktor utom två och sen så har jag en varm vetekudde på ländryggen.. mmmm:):)

kram på er!
bossan
föqjeghqdf
qertyerty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0