jag är glad:D


just nu i denna stund är jag mkt glad:D igår var det flera läsare än vanligt å ja fick flera fina kommentarer, får mig helt enkelt att vilja blogga mer..  att typ blogga hela tiden;)

nämen nu har kl passerat tolv å ja ska strax till att sova, fast kanske läsa lite thèrése raquin innan, vem vet:P men planerna inför morgondagen är iaf..
 

  • göra en stor tallrik god carbonara
  •  vara med jullz
  •  duscha
  •  vara me leila


inte så dåliga och jobbiga planer så känns riktigt skönt. om ja får tid över å ork så kanske ja till å med pluggar eller städar.. de vorre ju inte allt för dåligt om man säger så.. fast om ja skulle sätta pluggning å städning i rangordning om vad som behövs mest så blir de nog pluggning faktiskt även om man nu kan börja skymta dammråttor inne på rummet. men de e faktist viktigare med skolan, det är mkt nu!

aja ja ska väll försöka gå å pallra mej i säng nu..

gonatt på er alla läsare, fy va ja tycker om er!


kram

josefin


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv. Tack :D

2009-01-10 @ 10:55:46
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Jojo

Svar: Tackar så mycket! Jag gillar din iPod ;) Bloggen är jätte fin!

2009-01-10 @ 14:34:23
URL: http://johannoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0