kände för att skriva lite..

nu är ja tillbaks på skolan igen, på internatet på mitt lilla rum, dock rätt stort menmen.. var i Surte, alingsås å skara i helgen å spelade, kul men slitsamt måste ja säga! de tär på kroppen att varken sova eller äta riktigt, turnélivet är inte så exklusivt som ni må tro mina vänner. nämen sedan ska man utöver de här köra bil långa sträckor, rigga å bära massa grejer, planera massa å dessutom ha själva konserterna... ja skulle vilja säga att ja är helt färdig i kroppen efter denna helg!

denna vecka har väll vart så där jaa.. inte på topp kanske, har vart så fruktansvärt jobbig å stressad att magkatarren gav sina spår på fredagen och lördagen..

hela veckan började med att ja fick ett brev  om att min ansökan till musikhögskolan hade kommit med så att ja var tvungen att skriva en repetoarlista och skicka noter innan fredag så att de ska ha till antagningsproven v. 12. så precis senare samma lektion får ja reda på att ja å en kompis ska ha gympan som vi såklart inte hade en aning om, mkt kul att få reda på de 20min innan måste ja säga. om vi dessutom lägger till min utomordentliga menshumör så kan man säga att de slutade med att ja halvt skrek till han precis innan gympan började (bad om ursäkt när ja lugnat ner mig).

nämen så mån och tis satt ja konstant till 10 på kvällen med repetoarlistan till musikhögskolan å vart halvt knäpp på de. sen va de de andra att ja skulle ha en plankining på min afrolåt klar tills fredan. för er som inte vet vad en plankning är.. så e de när man hör en låt åså ska man fåt ut den i noter, inte bara ackord utan noter former å allt shjoffs.. ja kan säga er.. de tar tid! så satt me de ons å tors å vart hjärntvättat.

sen på fredamorron bar de av till surte och sen har de bara stressats runt hela helgen, just nu vill ja inget mer än bara hem. ja vill hem till huset hemma, mina föräldrar, mina syskon + syskonbarn å mina kompisar hemma. just nu vill ja bara va me dem, ja vill inte vara här 100mil ifrån dem i dettaq ögonblick kan ja säga.

å ja vill att min katt alice min fina alice ska va där.. men alice kom till himlen i julas..
ja saknar henne så mkt å har henne på skärmen på datorn, hon är utan tvekan den finaste å trognaste katten ja nånsin haft. ja vill bara spola tillbaks tiden å krama henne, min katt


nä nu måste ja sova, kanske stannar på rummet imorrn, känner mig lite småförkyld så funderar på att vila.

kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej,

Jag skulle behöva din hjälp. Så jag undrar ifall du skulle vilja rösta på två av mina bilder. Det hade varit jätte gulligt ifall du ville göra det =D



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-10

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-8

2010-04-24 @ 01:46:02
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0