tankar

jag har tänkt lite på en sak nu och så.. vad får er att läs min blogg? de e typ världens tråkigaste blogg och jag skriver alddrig nått intressant eller så.. ah ja vet inte, ja känner att ja inte vet riktigt va ja ska skriva om och så.. ja vet inte, de kanske är någon slags ettårs-kris eller nått me bloggen.. är snart ett år sen ja startade detta kryp in.. skriver iaf typ varenda dag på plowflow iaf om ni har vart inne där.. mkt roligare läsning måste jag säga om man känner att man vill ha något mer roligt liksom..

nä asså ja vet inte det är så mkt som kretsar i mitt liv just nu känner jag, de e så mkt tankar och allt möjligt. tyvärr så känner ja att de flesta och tankarna kan få stanna kavr hos mig å inte ut på bloggen.

Men kort och gott kan jag säga att ja trivs hur bra som helst här nere, och jag kan inte tänka mig en skola som skulle vart bättre. Ingen bättre klass, ingenting.. Känns helt menat att ja skulle hit typ, helt menat att ja skulle träffa de här människorna, de här kompisarna..


Ligger förresten och lyssnar till Come What May från Moulin Rouge, så grymt bra låt! Texten är ju fullkomligt underbar och allt:):)

 

men nu ska ja sova hörrninini

kramkram

Bossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0