nått tips?

ja ni de fick bli en kvällsnloggning som vanligt.. var nära på att lägga ut ett förut idag efter att jag och min syster kommti in från promenaden.. menmen tror ni inte att batteriet dog på datorn då så klart, och när de tar 5min att starta datorn igen, kändes de inte så lockande att starta den bara för att skicka iväg ett inlägg..

aja.. ja har tänkt att ja bli en bättre bloggare hade ja tänkt.. typ skriva om lite mer roligare saker än bara om vad som händer i livet.. ge jättegärna svar!!
typ en kommentar typ.. hej! ja vill att du ska skriva om ekorrar...
bara för ett exempel liksom, om de skulle stå ekorrar så sjulle ja skriva lite om de även om dom kanske ubte är mitt största intresse:P


men nu ska ja sova..


gonatt
kramkram

Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0