me like skåne

Hej kära läsare!

Nu sitter jag här igen och inväntar att jag ska bli trött, även fast ja igentligen vet innerst inne att jag kommer somna på stört om jag lägger mig ner å försöker sova. Det vet jag för ja är som ja är, kan somna när som helst typ.. Men nu känner ja mig faktist pigg, pigg och glad som jag och alexandra brukar säga:)

Idag har det verkligen vart en riktigt trevligt dag:) Startade dagen med att gå upp och sjunga för en av de två födelsedagsbarnen här i klassen och gick sedan mot lektionerna på skolan. Lektionerna var roliga, men drog verkligen musten ur mig vilket fick mig att efter min sista lektion, nästan somna på en träbänk utanför några lektionssalar. Jag säger bara tacktacktack för dessa fina vänner man har fått här nere som kommer och lyser upp min vardag. Spelar ingen roll hur trött och less man är så kommer dom endå och får än på bra humör:):)

Nämen idag har de spelats biljard och fotboll, kulkul! Förresten är de någon som kan förklara för mig hur man spelar biljard som när man väljer färger typ så att man väljer de oranga, helkonstigt! Och för de andra, hur man lyckas få ner den vita bollen i hålet på långsidan, när man ska spränga?1?!?!
Shit pommefritt va ja ha asgarvat idag!

Nä ni, nu ska ja sova! Ska till och med duscha imorrn bitti:)


Sov så gott
Kramkram
Bossan



SGR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0