Ångrar inte en sekund..

Det är inte första gången ja säger detta, men även inte sista... Jag ångrar inte en sekund att ja började här nere på skolan. Fy va ja trivs, fattar verkligen inte att de kunde bli så här bra:)
Att ja kunde få komma in här å allt, de finns liksom inte. Trodde aldrig att ja skulle komma hit ner och älska stället, undervisningen, maten hehe, men asså framför allt... Vilka fantastiska och underbara personer man har träffat här nere. Känns verkligen så menat att träffa dom. Lär mer om mig själv för var dag som går och jag känner att jag mår bättre i mig själv än på mycket länge. Trots att ja saknar allt där hemma så enormt, så är jag så grymt glad för allt detta!

Såg Sex and the city- The movie ikväll, Lisa håller med om att den var riktigt bra!

Vad ska man säga mer än att.. Jag är så grymt glad att allt är som det är just nu:D


nu ska ja sova
kramkram
bossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0