gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah besluteångest!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?

godmorgon bloggen!

tänkte bara säga att ja hatar när man får de som kallas beslutsångest, de e ingen bra grej tycker jag. jag kan inte bestämma nått typ så ja får de ofta, ja borde ha mig en bestämmare tycker jag, typ en liten person som alltid va med mig å sa precis va ja skulle göra!

  • ska ja åka till tyskland på tisda eller inte?
  • ska ja åka till frizon i augusti eller inte?
  • ska ja åka på båda eller bara på nått av de?
  •  kommer ja hinna flytta om ja åker på båda?

gaaaaaaah har redan kollat upp flyget å de finns platser kvar så de gäller bara för mig att bestämma mig.. gaaaaah, hjälp mig!!! tycker mamma kan komma hem nu å hjälpa mig bestämma, hon är som så bra på de.. bestämmer typ alltid dom bästa och sundaste grejerna:)



kramkram
jgfkhgfkhgc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0