ja är en glad tjej:P

gfhf
hej! ja är en glad tjej på 19år som sitter här i morronrocken å ska strax lägga mej ner å sova i min sköna säng.. riktigt längtar efter de prasslande duntäcket som e så varmt å mjukt:D
min helg vart faktist långt över förväntan nu i efterhand måste ja säga, va väll inget speciellt som hände.. men de va kul endå liksom:D:D:D

idag har ja sett på två filmer faktist, vett ni:P nämen dagen började att ja å leila såg på the neverending story, ja leila kan man ju säga sov 99% av filmen medans ja sov max tom min.. ovanligt va?!?! sen så vi på nån till film som hon hade på datorn... hmm va va de den hette nu då.. de va nått me wedding blablabla som ja trodde först va bride wars vilket de inte va, men visst va filmen en helt okej film... hade typ fula skämt som ja satt å garva till hela tiden typ;);)
sen efter en lång tids tänkande så beställdes de pissa på hemkörning från torino å ja halkade när ja skulle hämta piazzorna från bilen å slog i höft, läpp å näsa.. icke skönt måste ja säga!!!
nämen sen kom ja hem från leila vid åtta å satte mig på motionscykeln å trampade till de sista 20minutrarna ja inte sett av a beautiful mind:P sen efter de så blev de såklart en varm å skön dusch såklart:P:P

nämen så nu sitter ja här, intressant dag va:):) nu ska ja som sagt strax sova, men ni få ha de så bra:P gonatt

kram Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0