De är bevisat.. Min kropp gillar inte Sverige!

De e riktigt jobbigt de här asså.. Sedan två veckor sen så började min hals att krångla ganska så rejält.. Med tiden gick de lite upp och ner, men efter en vecka vart de bara värre. Så tillslut tog jag pratförbud i 3dagar, och när de inte hjälpte så fick gick jag till läkarn.. Efter massa om och men så fick jag sen diagnosen virus på stämbanden och sen vart de tal&sångförbud i en vecka, plus lite cortison..
Har nästan haft diskbråck också sen jag kom hem.. Började där borta och känner fortfarande som myror i höger ben.. Less e vad jag e på det hela.. Min kropp gillar helt enkelt inte Sverige, de är bevisat!


Har lagt upp lite mer låtar på youtube så ni kan gå in och kika om ni vill:)

kramkram


Här är.. Stop, start follow your heart


"Time to let you in"


"Jag kan inte läsa dina tankar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0