Omtumlande, men lärorik dag!

Känner bara det att det har vart en omtumlande men lärorik dag. Jag vet även nu att jag nästan inte alls kan kontrollera min känslor i huvudtaget när ja har mens. Kul! Kan väll sammanfattat säga att ja har haft alla möjliga sorters känslor idag.. Har varit arg, har skrattat och varit glad, gråtit, varit avundsjuk och varit glad över mig själv. Ah de e en helgalen blandning måste ja säga.. Lite för mkt känslor på en dag mäåste ja säga!

Men som vi skrev idag i PlowFlow, att de e just det som färgar oss, dessa känslor. Det är dessa känslor som målar bilden av oss, utan färg så bildas inga djupa relationer, bara ytliga.

avslutar med ett litet klipp!

Kram och ha de så fruktansvärt bra:)

Gonatt
Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0