hejehjehj

nu blir de en riktigt snabb bloggning här... är trött för en gångs skull nu och har sagt till mig själv att ja ska försöka sova innan klockan passerar tolv.. mkt spännande och se om de funkar:P

idag har de vafrt glimmaspelen på skolan och vi var utklädda till..
Björnligan!

fina gospellinjen 09/10 som kom på andra plats i glimmaspelen:Peg 


här kommer en lite närmare bild på mig å mina BLÅA byxor och min konstiga mage som var gjord utav en handduk:p
ag


aaah sen gick dagen och ja var astrött typ åså... men vi hoppas lite raskt till för nån timma sen då de inbefansig en gigantisk spindel i köket!! vi bara skrek och skrek i stugan, den var typ som en tarantel fast utan hår och lite mindre.. nä den var hur hemsk som helst och så sprang den hur snabbt som helst.. våran räddning var att de fanns icke spindelräddamänniskor i huset mittemot, tack och lov!
 
dsb
visst är den stor och äcklig?!?!?!?!! å de värsta är om ni vill veta.. vi såg en likadan i köket om de  va förra veckan eller näör de nu va... tyckewr inte om de här med att de ska finnas spindlar lite här och där..

ursäktar alla stavfel och allt annat som lyckats smyga sig in i inlägget.. ska sova nu för är hur trött som helst, så de e ju inte så konstigt om de skulle ha blivit lite fel då...

men som sagt, nu ska ja sova:):)
syster kommer imorgon så då vill man ju vara pigg och glad:D:D


kramkram
Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0