twilight

Hej gott folk! förlåt en än gång eller än en gång, hur säger man igentligen? Skulle säga att ja var lessen för att ja inte skrivigt på typ åratal känns de som, men iaf en kort uppdare;) 
Har MASSVIS i skolan just nu vilken kanske inte är så jättekul kan man tycka, men bara två och en halv vecka tills betygen sätts så det är en del som måste in för betyg åså. Idag har ja varit hemma från skolan i och med denna eländiga förkylning som vill sig aldrig bli väck riktigt måste jag säga. Men jag har iaf tagit mitt förnuft till fånga och skrivit lite samhälle och för tillfället så bearbetar jag min projektarbetesrapport:P askul måste ja säga!

I fredas kväll såg jag och min gode vän mariapia en underbar film, inte bara en gång, utan två! Vi såg den på fredakvällen inann vi somna, ni som känner mig kan ju fatta att redan när jag sagt detta så måste det vara en bra film. Filmen slutade vid tre och jag höll mig vaken hela filmen. helt totally crazy asså! nämen å sen så vaknade vi å då kände vi bara, nä vi måste se den en gång till!!! så vi såg den ännu en gång och utan att man vart less en enda gång på filmen. då är de galet må ja säga´! tänkte lägga upp en liten trailer å en fin låt från filmen:) asbra soundtrack till filmen må ja säga som andra sak):

ja varnar för att trailern säger ganska mkt om filmen, så om ni tänker se filmen kanske ni inte bör se hela trailern. Kan bli lite tråkigt att typ veta hela filmen innan man ser den;)

åså soundtracket):):):





kramkram
Bossan


Kommentarer
Postat av: sara

allså Twillight äger och alla som säger något annat är dumma^^

fast boken är bättre;)

2009-06-28 @ 18:27:14
URL: http://saree.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0