när pojkarna sover:D

pojkarna sover tillslut, eller de gjorde dom typ för två timmar sen åxå men endå:p har tvättat lite granna sen dom somna åså så tiden har som runnit ut, sen har ja ju åxå spelat harpan å doggat brittan kom ja nyss på:p
haha ja skulle natta en av pojkarna ikväll snacka att dom vet att dom kan utnttja än för att man inte är deras förälder och inte söger till dom på än gång.. hehe nämen ja låg på en madrass brevid ena killens säng, åså krålar han runt å ,massa å ja försöker förklara att han ska ligga still och blunda så länge han kan åså.. ja då efter en stund så känner ja en liten smått bajslukt, men ignorerar de å tänker att lillkiullen har pruttat bara.. men ack så de hadew han intel.. efter ett tag så sätter han sig nämligen upp i sängen och säger- jossan ja tror jag har bajsat.
Happ så var man tvungen å sticka upp å byta den å börja om från början, vi går in i rummet igen åså tänker ja att nju kommer väll han va pigg igen typ.. ja de kunde man ju tro i början när han provoserade mig med att leka med varenda grej som låg brevid sängen å allt möjligt.. men efter en stund tänker ja efter å kommer på att han gör allt detta bara för att provosera så sägher inte till han nå mer utan lägger mig bara ner å låssas sova å märker då hur han lugnar ner sig å sombnar inom 5minuter... då känns de typ.. varför gjorde ja inte de från början, menmen ja är ju än sålänge bara faster å moster å antar att man inte ska kunna alla sövningstrix;)

va ha ja gjort idag då....ja du ja väcktes runt halvb tio av en mamma som informerade om att hon och syster hade tänkt åka in till stan, så ja tänkte även fast jag var urtrött att jag skulle följa med.. så ja tvingar mig upp ur sängen och lyfter på ögonlocken me händerna.. morronen är sannerligen ninte den bästa tiden på dagen! kommer in i köket åså förklarar min syster.. vi åker om precis 12min... va?!?!?!?! seriöst ungefär ja brukar ta runt 1½timma åså säger hon att vi ska åka inom jmindre än en kvart.. är hon galebn, hur kan änns hon va klar poå så kort tid.. nog för att hon hade vart uppe en stund å att hon är småbarnsmamma, men nån gräns för snabbhet borde det väll endå finnas kan jag tycka.,. men men ja snabbar på mitt bästa å kokar tevatten samtyidigt som ja brer en macka som ja ska ta med i bilen, dricker teet, tar på mig kläder, springer på toa, ja va assnabb å va klar på 20min typ.. måste vara ett rekord!

men iaf i stan köpte ja en hårblomma, en bandaueöverdel å hårborttagningsmedel!

aja som sagt idag har ja tvättat åså åxå, imorrn är de ju resedax!

får se när ja uppdaterar imorrn, lär ju va gaaaaaaaaaaaaanska stressigt.. just de, måste in å växla pengar.. påminn mig!!!


annars lär v i höras mer senare iukväll, ska basta nu:):):)
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0