day 4-gaaaalet

dagarna här i tyskland är helt totalt galna, de e typ.. är glad att man inte vet om de här, hon skulle bli skogstokig!

ja vet att hon skulle bli stolt över mig som har gjort tysk korvstroganoff och tyska köttbullar med mos åt typ 10pers, men däremot så tror ja inte hon är såp stolt över mig som käkar allt de där vid kl ett på natten!

de e helt galet man käökar två gånger om dagen, men man är aaaaaaldrig hungrig... askonstigt!! ja brukar alltid vara nfäst vid att äta någolunda regelbundet åså.. men som idag så käkade vi frukost vid typ tre, i år försig så käka ja en väldigt b ra frukost åså men endå så är de ganska koknstigt att man klarara sig hur bra som helst på bara frukost och middag. å de mest kon stiga är ju att ja är jju inte hungrig på kvällen så ja skulle lika gärna kunna lägga mig å sova å käka bara frukost dagen efteråt, men som tjure så bhaer man iaf lite vett i huvet att äta då..

tyskarna har förredsten jättekonstig frukost!
dom har massa marmelader typ äå sen får man en kniv som man ska ta smör å allt med.. asjobbigt att hela tiden rengöra den mot brödet typ:p


gaaah ja tror ja ska gå å lägga mig nu, troir min kompis m har blivit lite fölrtrollad i en tysk å dom ser asgulliga ut typ.. haha nu låpter de som att dom ska gå å göra nått men deva inte såp.. mer att den känns konstigt att sitta här när dom sitter å pillrar med varandras händer och tittar förtuttat på varandra, so cute!
haha ja sa inget, hehe kom mer aldrig visa detta för henne, mohahahxD

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0