prinsessdrömmen

fick en kommentar till förra inlägget om ja var en rosa tjej.. ja tror att speciellt ni som känner mej vet att ja är en "rosa" tjej helt rakt igenom:P nämen rosa är en mkt fin färg å ja tror inte ja har kommit ur prinsessdrömmen man hade som liten, ja vill fortfarande vara prinsessa! ja ni, när ja tittar in på mitt rum som är rosa med lila detaljer, en sänggavel som är svart med guldknoppar åså tillsist mitt myggnät ja har ovanför sängen som ser ut som en sänghimmel.. så inser ja att ja tycker om de...  ja de gör ja, ja vill ha de pluttinuttigt, de vill ja!

är hemma från skolan idag förresten, förkylning kräver vila... men vet ni däremot att ja ha börjat läst min bok thèrése raquin nu. Å ja tycker den e riktigt bra! helt förvånad, men de va tydligen som min svenskalärare sa... "Den kan va lite seg åså i första kapitlet, men sen blir den bättre." ja håller med henne måste ja säga.. har bara inlätt tredje kapitlet med tycker endå att den blivit bra å bara blir bättre:P


aja ja ska försöka få i mig lite frukost nu ja, sen ska ja läsa vidare i boken:D


kramkram på er

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack tack så jätte mycket jag det ärt ju typ det haha Kram Lovisa

2009-01-09 @ 14:38:36
URL: http://lovisasmode.webblogg.se/
Postat av: Erika

sv: ja den var snygg :)

2009-01-09 @ 15:33:16
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0