mysig musik

idag är de precis som att musiklistan vet precis vilken musik ja e sugen att lyssna på idag, perfekt blandning måste ja säga! tänkte dela med mig av min trevliga musik:P
 först ut så va de ju

Elephant- Damien Rice



sen en gammal goding

Boys 2 men- I'll make love to you

tro de eller ej men de här va den bästa versionen man kunde hitta på youtube:(



Killing me sofly- Fugees
 

You- Evanesence


Never alone- Barlow girl



Bok med blanka sidor- Peter LeMarc
(spelade denna tillsammans med min bror på en av mina syskonsbarns barnvälsignelse för nått år sen:P)


I wouldn't change a thing- Lifehouse


Running up that hill- Placebo


nu har ni lite bra musik:D


kramkram BOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0