i väntan på bussen.

ja nu sitter ja här igen å bussen kommer inte förns om en halvtimma å fem minuter typ. sitter faktiskt å pluggar för än gång skull! sitter här å hör hur min pianolärare sitter å visslar några rum bort i korridoren, lite roligt faktist:P känns skönt nu att ja typ fixat en massa inför tisdagen. speciellt att ja fixat de här med min gemu-undervisning.kommer ju missa gemu-lektionerna nämligen ända fram tills efter sportlovet, men då följde min kultue me barnlärare med mig åså bestämde vi med gemulärarn (åxå piano) att ja ska få ha privat undervisning fram tills då i å med att ja ha missat massa i de ämnet förra terminnen åxå i å med att barn å kulturen har tagit upp så mkt. så de känns riktigt skönt nu måste ja säga! visst ja f¨r inte sluta tidigt längre på onsdag, men behöver samtidigt inte känna nån press att ja inte ska hinna med mig längre. ah ja tycker de e jättehärligt!

måste snart gå å hitta min mentor å fråga ifall hon kan sjukskriva mig resten av dan, annars får ja ju skolk å ja åker ju faktistkt hem för att ja är sjuk. inte för att ja inte orkar med, som man kanske annars skulle tro:P

hmm.. undra hur känge till ja hinner plugga innan ja måste gå dit å söka henne. vet ju inte riktigt vart hon e.. eller hon lär ju va i fikarummet, men endå.. ah de återstår att se


på återseende;)
kram bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0