Godmorgon på er..


Nu sitter ja här återigen på skolan, tror ni inte ja missade den stira sovmorronen imorse eller?!?!?!!
Morgonen borjade med att ja drog mej upp ur sängen onödigt tidigt, men tänkte att ja säkert skulle va så seg så de va liika bra att ja klev upp tidigare.. klev upp ungefär 06.05, sen visade de sig att ja faktist va rätt snabb så när ja kom till rummet se4n efter att ja brett frukostmackan så röjde ja undan lite på rummet men hade fortfarande mkt tid kvar.. Drog på mej kläder å fixade orning mig i övrigt men sket i att fixa håret å drog på mej en mössa.... tänkte man kan ju fixa håret på skolan.. Tror ni ja gjort de än eller? nope! Men när ja kliver av bussen så hör ja hur min historia börjar prata med mig.. Frågade om min klasskompisar informerat mig om redovisningarna vilket dom inte gjort när ja var borta från skolan fredan åxå.. men iaf så ja ska redovisning på 1800-talet på torsda vilket e typ jobbigt:(:( nämen sen sa han att man kunde välja mellan prov som va idag å redovisning på torsda.. så ja behövde inte komma idag å sen så hade vi ingen samhälle sa han åxå.. så ja.. ja kom hit till ungefär kvart i åtta, börjar inte förens kvart i tolv..... KUL!

men ja antar att ja ska försöka plugga lite granna nu, vorre ganska nyttigt om ja ska ha redovisning på tordag!
Ha de så bra nu ni så ska ja försunka mig in i 1800-ttalets historia:P


kramkram på er:)

Bossan

Kommentarer
Postat av: jane

godmorgon!!!!!1800-talet...låter trist!!!kram jane

2009-01-12 @ 10:31:29
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0