sovdags

nu är det dags för alla nittonåriga bossor att gå å lägga sig! nämen ja borde gå å lägga mej nu om ja ska orka upp å åka till skolan kvart över sju imorrn bitti:P

idag har vart en riktigt trevlig dag måste ja säga!
åkte in till skolan vid kvart över åtta å pluggade lite innan min pianolektion kvart över tio, sen så flög bara tiden med lunch, sånglektion å klasskör:D efter skolandrogs de på subway å ja köpte såklart en macka så olydig som ja var:P hur än ja intalar mig att inte köpa så går de bara inte att stå emot!!!
men sen så drog ja å linda hem å käka å fika å såg på film åå pratade å delade med av den trevliga musiken vi hade på mobilen:PP nämen dagen har vart riktigt bra:D:D

imorrn börjar ja som sagt med projektarbete på förmiddagen från kl. 8 på morronen, efter lunchen kommer sedan barnen å vi ska spela en liten teater med dem.. ska bli kul tycker jag:D:D sen efter de ni.. ja då sticker jullz å ja till svall för att ja ska få testa balklänningar:D:D:D:D:DD typ hur underbart som helst typ!!! aja ja borde ju ta med mig kameran så ja kan ta kort, får inte glömma de.. påminn mig:P:P

kram å gonatt
Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0