innehållsrik dag!

ja ni fy va ja ha vart pigg, gla å energirik idag.. ja ha typ känt mig som en glad liten energiboll typ:P segade mig upp imorse mot min vilja tjugo över sex, insåg då att ja hade lite tid över å gick ner i tvättstugan å gick å hämtade mina tre maskiner nytvättat å torkad tvätt, plus en del nytvättat tvätt som låg på rummet å la in i garderoben.. INNAN bussen å ja hann me, helt otroligt måste ja säga! sen så åkte ja till skolan å hade min enda lektion, projektarbete.. käkade lunch, började skriva på ett arbete å åkte sedan med bussen hem halv ett:)
sen börjar de sjuka hända.. ja kliver av bussen å tycker att det är fint ute å börjar fundera på att ta en promenad.. så ja går in å mamma som ja inte trodde var hemma var hemma å JAG frågade henne om hon ville gå ut å gå.. så vi gick ut å gick å ja tog en massa fina bilder ute i snön:) sen när ja kom hem så var ja fortfarande pigg å gla.. så ja va tänker ja då.. bäst att göra en massa nyttiga saker när man är så här pigg å gla.. så ja rensade HELA garderoben på kläder som ska läggas undan iaf till sommarn åså.. sen efter de så är ja fortfarande full av energi, va e de för fel på mej liksom.. så ja varför inte städa rummet när man endå är igång. jo så ja städade hela rummet från TOPP TILL TÅ! ja ni efter detta kan man tänka sig att min humör skulle vara ungefär nere på golvet ungefär.. men ja va fortfarande pigg å gla så ja cyklade å duschade sen å nu sitter ja här trött faktist å ska sova strax. helt underbar dag måste ja säga faktist! här kommer nå bilder som ja tog idag, åså fem låtar som ja haft på hjärnan hela dan:P

dghjfsgjsfghwrtyadfgdfhdfhdthjsgfhdfgh
hittade en söt musikvideo till notting hill ibland allt letande efter låtarna:P

men allt detta var de väll bara att säga gonatt:)

gonatt, kram
BOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0