skåneskåne

ja ni ja trodde minsann ja skulle ligga i sången konstant de första dagarna gråtandes i saknad av dom där hemma.. men ah allt har mest blivit som en chock må jag säga och alla är riktigt goa här!

igår när ja flyttade in var de en annan tjej som flyttade in i villan åså var de några på andra sidan gatan som vi gick och hälsade på och vart bjudna på kvällste hos.. mkt trevligt mkt trevligt må jag säga!

idag så flyttade de in fyra till in i våran villa och massa andra och man har som gått runt och sagt hej hela dagen typ. och just de här med att de e så trevlig stämmning här typ och så... de är inte så så att man går runt med en person hela tiden , utan man går runt med allihopa så man blir typ kompis med alla:D

nu har ja i allafall precis kommit hem från en kvällste kväll med karlssons kuckelimuck te bland annat och ett rikitigt fint parti dubbel rappakalja:) nämen vi var jag och tre andra tjejer ut villan som gick över till typ grannarna två hus bort och spelade och skrattade tills vi grinade.. jaja repris imorrn kväll kanske:):)








kram på er alla å bara för att jag skriver att jag är så glad och så, så betyder de inte att ja inte saknar er i mängder!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0