händelserik dag 2

Hej kära läsare!

Ännu än händelserik dag måste jag säga! Försöker komma ihåg vad som har gjorts, men kommer typ inte ihåg nånting nu när ja är så trött som ja är åså..

Men ja vad har hänt, jag och en klasskompis kom på att vi skulle cykla till Broby och köpa deo och gå på loppmarknad, men de sket sig senare när vi insåg att de skulel bli lite snält om tiden.. nästa vecka får de bli!

Uppfattade även fel tid på pianolektionen idag, men som tur så fixade de sig då jag berättade hur de var som för läraren.. aja ja trodde de va fem över fyra, när de igentligen var fem över två..

jaaaa ni sen har ja tvättat lite granna idag å vädrat sängkläderna åså... åååh nej! ja har inte bäddat sängen:(:(:(:(:(

åååh ja känner mig som en tråkig bloggare, förlåt..

men var inne me emma till akuten idag åxå, de va de ja skulle säga ju.. hon hade nå virus å var helt slutkörd å allt innan vi for in, stackarn har fått pencillin nu iaf så hoppas hon kryar på sig snabbt!

syster kommer förresten nog å hälsar på nästa vecka, ska bli kulkul!!
men trots att hon kommer känner ja väldigt mkt nu att ja vill åka hem då typ alla i klassen ska hem.. hemlängtan utan tvekan!




kanske borde sova nu....

gonatt
kramkram
Bossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0