en rätt bra dag tycker ja:)

idag känns de som att de ha vart en riktigt okej dag faktist!

åkte till skolan å fixade mig, sen va de dags för föreställning. hela klassen samlades i en ring å vi var riktigt laddade allihopa, en raket senare var föreställningen igång. var hur kul som helst!
sen hade vi en till föreställning på eftermiddan, de gick väll inte riktigt lika bra som den första men skitsamma de va kul för de:D

efter föreställningarna behövdes de såklart en rejäl avsminkning av detta feta teatersmink, tror ja stog en kvart å gnodde me sminkborttagning, sköljde å samma sak om å om igen..... när detta var klart å ja hade klätt om till vanliga kläder efter mina partykläder me klackar, var de dags för kuratorn. lite stressigt kanske men var framme precis på minuten:P å va kan man säga om de, alltid lika skönt att prata av sig kanske man kan säga:D

gick tidigare för att hinna me bussen å hann med goood marginal me, kände då att ja var så grymt hungrig. ringde å frågade mamma vad vi skulle käka å hoppades på att vi skulle äta rätt snart efter att ja kommit hem. ja fick då svaret att hon inte visste å att hon skulle he på potatis efter att hon hängt upp tvätten, för länge för mig tänkte ja å bestämde mig för att de skulle allt bli ett litet mellis när ja kom hem:D
ganska precis efter de kom ja på att ja inte pratat med min kompis Markus på månader, sökte genast upp hans nummer i kontaktlistan å ringde. den lilla filuren svarade å de var verkligen hur kul som helst att prata me han, ha ju inte hört från den där glada personen på jättelänge ju. måste verkligen bli bättre att komma ihåg att ringa kompisar!

gjorde väll inget riktigt speciellt sen tror ja, satt mest framför tvn hela kvällen typ å vilade inför nästa dag:P
en rolig grej dock var att i å me att pappsen jobbar hemma i veckan, så satt vi alla tre vid middan å åt mat. riktigt mysigt å pappa å ja kom på att vi borde göra nått roligt i helgen när mamma jobbar, ska bli kul tycker ja:D

en annan liten rolig grej var idag att ja såg den lilla svarta lilla katten idag igen, hur söt kan man va?!?!?!! har gått å lockade å ropat på den där lilla svartisen i över en vecka typ när ja gått förbi, trodde nästan han var borta. men när han sedan satt där på trappan vart ja jättegla, ja som saknat han så liksom. tog upp han i famnen å han bara kurrade så där mysigt å tittade på mig, han vet minsann hur man kan charma mig. min blivande kille får helt enkelt gå till den där lilla söta katten om råd åså får han komma, om han skulle va lika charmi som svartisen så lovar ja att ja skulle falla på direkten;)

har grubblat vidare även idag på va ja ska gö efter studenten, asså ja vill ju plugga är verkligen taggad till de... men till vad liksom? å va ska ja ha för klänning på balen?, vill hitta en nu!




 nu tror ja ja ska sova , nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0