ännu en härlig dag:D

ja imorrn måste ja då tillägga att de blir lov för min del, sjukt skönt även om vi inte får de förns på kvällen.. men endå:P

imorrn e de sista föreställningarna av taggbollen som sagt, en skolföreställning å en offentlig. ska bli riktigt kul!
sen blir de väll nån sorts av klassfest tror ja, blir lite roligt de me. ska bara fixa sovplats först inne i stan, har skräck för att köra hem på kvällen/natten typ....

var barnvakt ida åt min lilla brorsdotter elsa. sötare unge går inte att finna å ja e så stolt över att va faster till en sån unge, helt underbar! när man kommer hem dit å de man möts av är ett ansikte som lyser upp å kramar än å säger att hon älskar mig. sen att hon vill prata me mej å berätta hur läget är med alla kompisar å berätta hemligheter för mig, blir så glad när ja vart me na:) fick reda på va hon önskade sig å skulle så gärna vilja köpa de, men ja tror dock inte min ekonomi håller för att köpa en midjehög vit låssashäst med svart man å svans. sen skulle den även ha en grimma å allt.. menmen hittar väll nått antar ja i en lättare prisklass som hon blir glad över, på lörda är de nämligen födelsedagskalas för na:D

kram å gonatt nu ska ja sova

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Bossilliboss! Du vet ju att du alltid får sova hos mig. Du har ju nyckeln! ;)



Ps. roligt att läsa om sötelsa!

2008-10-26 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0