tut otur?

nu tänkte ja lägga upp en liten bild på mig i mitt platta hår, med min nya svarta mössa å halsduk.. dock syns ju inte vantarna på bilden, men de får ni helt enkelt leva med;)
platt

ja ni ingen tur ha då hänt mig idag, ni minns ju kanske att ja skrev igår kväll att ja kände jättestarkt som att ja skulle ha värsta turen idag.. asså de va ingen liten feeling om att de skulle hända , ja va helt säker på att nått skulle hända asså!
menmen dagen har gått å ja har inte märkt nått:P

imorrn e de skrivdelen i svenskanationella, de blir ju intressant heheh! hoppas ja komme på nån idé snabbt å att allt går snabbt å bra så ja inte behöver sitta hela tiden. provtiden e som sagt från halv nio till kvart över två, ja vi har ju 45min lunch åxå.. men endå.. de e länge! lär ju va helt slutkörd imorrn typ:P

imorrn åker mammsen till uppsala till syster å på freda åker pappsen ner. de innebär alltså att ja är lite lonely i de här mega-huset i helgen.. tro mig, de känns helt gigantiskt när man e ensam!
nämen så vi får väll se vad som hända skall i helgen, ja vet iaf att ja kommer göra så att ja aldrig kommer sova ensam här hemma nån gång... de vågar ja inte, de vill ja inte, de e ja för feg för:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0