sammanfattning av helg

vet att ja vart dålig på att skriva.. men här kommer en sammanfattning av helgen.. tagit bilder som hjälp:P
tjejkväll
(flott ansikte på bilden:( )

tjejkväll som sagt vart de.. här e ja på väg dit, iförd rosa tjocktröja.. va passar liksom inte bättre när man ska på tjejkväll liksom?!?! iaf kvällen gick å hamnade tillslut på nån slags typisk killkväll.. ah dom kan va mysiga  å äckliga men visst a de väll trevligt där.. stannade där å kom hem å sov tio i fem på morronen ensam...

bil

ja åka bil till julia, vi åka in å äta å sen va me kompis inne i stan
mob

vi ringa kompis tusen gånger..
 ..snö
sen vi rita i snön me fötter
mo
vi ringa tusen gånger till
sen vi åka hem å kolla asroliga videobloggar sen sova!
åka
jag åka in till stan hyra harry potter 4&5.. sen åka hem.. kommer inte upp för backen så får gå upp..
alce
alice möta mig
film
ja starta filmen, pausar för att plocka ur diskmaskinen.. stålis jaga pluppen som far omkring på skärmen
jag avnjuta filmerna med ben&jerrys å varm choklad...

mamma å pappa komma hem, ja se andra filmen å ensam mamma söker

ja komma till datorn, blir överraskad av julia.. hon hade startat en blogg fyra dagar efter mig:O rolig överrasking å läsning!
http://jullz.devote.se/

ja spela swords and sandals 2

dator sega
ja skriva blogginlägg

ja borde sova, kl. 00:26

ja ska sova

gonatt
kramiiiiiiiiiisssssssssss

Kommentarer
Postat av: jullz

haha ;)

2008-11-17 @ 13:54:55
URL: http://jullz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0