prioritering

ibland måste man prioritera vissa saker helt enkelt. den här veckan har de vart så mkt plugg att ja har fått prioritera skolan framför träning och fritidsintressen. imorrn måste ja för sista gången prioritera bort kören som ja igentligen längtat efter.. ja älskar att sjunga i kör, en utav de roligaste sakerna ja vet. men ja måste prioritera bort de pga av skolan. ja måste se till att ja får godkänt å känner mig nöjd med mina betyg innan våren helt enkelt.
på fredag har ja ett svenskatal på 5 minuter som är en del utav de nationella provet i svenska b. de är jätteviktigt för mig att de går bra me de, så då måste man ta bort saker man tycker om för att de ska bli de. ja hoppas de ska gå bra å ja ska verkligen göra mitt bästa för att de ska gå bra å samma sak gäller historiaprivet imorrn. de ska bli bra, de har ja bestämt!

så önska mig lycka till imorrn;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0