PM klart:D

ja nu va PM:et klart iaf, en tredjedel av de nationella provet kan man ju säga. bara att som andra delarna är grymt mkt jobbigare, men endå liksom:P ja tycker ja va duktig iaf som satt i tre timmar nu me de där;) på freda väntar ett tal på 5minuter, ja ska prata om vilka som vart förebilder och vilka man är förbilder för. va de påverkar åså typ...
får se hur de blir som, hoppas bara man inte blir så där hypernervös å blyg som vanligt. de lär ja ju bli, men man kan ju alltid hoppas på de bästa endå:P

ja hade ju igentligen tänkt cyckla lite på motionscyckeln ikväll, men ja hinner helt enkelt inte! PM:et tog längre tid än va ja anat, så nu hinner ja inte cyckla eller ta mig ett varmt långt bad som ja åxå hade tänkt gö efter cycklingen.. menmen, en varm snabbdusch är ju inte fel de heller:)

åååh just nu blir ja så arg att skolan måste ta upp hela mitt liv, allt de här me taggbollen som va innan lovet gjorde att ja kuggade på ett viktigt prov som ja måste gö om nån gång snart. ja blir så arg, ja har inge liv, skolan äter upp den. ja hann inte riktigt ha nått lov, när ja va hemma var ja tvungen att plugga, när ja va i uppsala var ja tvungen att plugga på när de fanns tid över. endå ligger ja efter nu.. förstår inte.. hur mkt ska de krävas igentligen?!?!?!
historiaprovet på torsda, svenska nationella, nutidakonst uppgifterna... ja blir stressad bara av att ja tänker på de..
när ja fick reda på att ja hade kuggat på de där provet som va innan lovet imorse kände ja bara för att lägga mej ner å grina. den veckan då provet var, var de så grymt mkt med kvälls å helgpass å ja försökte verkligen göra mitt bästa för att få ihop allt. så imorse när vi väntade på provet satt ja bara där, medveten om att ja inte gjort nå bra ifrån mej. men hoppades endå på att ja skulle klara de, finns liksom ingen tid för att plugga å göra ett extra prov. så när ja fick de vart ja så lessen, ja hade ju verkligen hoppats å gjort mitt bästa. nu hinner ja inte me nått annat å ja e hela tiden stressad å inte mig själv, blir så arg! ja känner mig så orkeslös...
ja ha inte hunnit vara med en av mina bästa vänner riktigt på tre veckor, ja ha inte haft tid.. å när ja väl har haft de, har ja inte orkat. de gör mig så lessen i ögat när ja tänker på de.

trots detta är de ju konstigt att ja känner för att plugga direkt efter gymnasiet, men känns på nått sätt som att de inte kommer bli på samma sätt då typ...

här kommer min outfit från söndagen å barnvälsignelsen.
en blommig storskjorta med ett matchande lila skärp från gina
mörkblåa leggings från bikbok
skjortablommig


nu ska ja hoppa i duschen å sen typ gå å lägga mej tror ja..
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0