över förväntan

denna dag blev över förväntan riktigt bra:)

tog bilen till skolan till första lektionen kl 10.. kom lite sent, men de va ju faktist rätt halt.. typ sladdade runt lite varstans i stan;)
sen på efter middan skulle vi va på badhuset med hälsa&harmonin å fick göra va vi ville.. ja ville inte bada, inte träna heller, utan typ mest bara basta å ta de lungt åså... men de kändes ju lite slappt att bara göra de, så ja pallrade mig ner till spegeln endå å tränade.. åh de va jobbigt, är ju i sån dålig form så då blir man trött av minsta lilla grej man gör.. så sen när ja kände att ja tränat klart, orkade inte som sagt gö så mkt så de gick ganska snabbt. men då kände ja när ja gick upp för trappan att, ja va bara sur å arg å massa för att ja va i så dåli form.. alla brkar säga att man brukar bli så pigg å gla, men ja kände mig bara trött å sur. så ja gick å satte mig i ångbastun ett lååååång tag (satte mig i ångbastun just för att de satt massa i den andra, annars skulle ja satt mig i den), satt där så länge att ja kände mig smått svimfärdig efterår å var tvungen att sitta ner å ta de lungt en stund efter de innan ja skulle duscha..
nämen de gjorde ju att ja såklart kom försent till kören, men de gjorde ju inget tror ja så de va ju bra:)

nu har ja kommit hem å fått i mig mat å allt känns genast mkt bättre, så min pigga å glada energi kom så där en tre timmar efteråt.. men va gö de liksom, ja e ju glad nu:D

nu ska ja ner å köpa chips å creme fraiche, sen ska ja hem å gö dipp.. å dippa!

tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0