nu är ja stolt över mig själv:)

nu har ja pluggat sen ja kom hem å känner nu att ja har lyckats me mitt tal. de är lite för långt på tiden, men de kommer gå snabbare imorrn när ja är nervös.. som sagt ja kommer va sjukt nervös imorrn, men känns endå lite kul att göra talet:)

ganska skönt nu åxå att ja känner mig inte de minsta lessen att ja inte hann se filmen som ja skulle gö om ja hann, men ja kan ju gö de i helgen istället;) har ju ändå inget planerat än så länge, fast de kommer väll samtidigt:P

tror ja ska ringa julia snart nu när hon slutat jobbet å test köra mitt tal för henne på telefon, kanske lite konstigt att gö de på telefon.. men ja tror endå de kan va nyttigt, visst de vorre ju bättre om hon satt framför mig på en stol å ja stog å berättade.. men ibland går inte vissa saker å då kan får man ta å gö de på nått annat sätt;)

åh ja är så glad idag, ja vet bara inte varför.. om de är för historiaprovet eller va de är.. men nått är de!

suddasuddasudda bort din sura min! de har ja gjort å de tycker ja du åxå ska ta å göra:D

glaglagla

(en gammal bild som ja redigerat liiite granna, men typ så här glad är jag idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0