hemma från skolan..

idag vaknade ja upp fem i sju, vilket innebar att bussen gick om 20min. å ja hade inpackning i håret vilket gjorde att allt blev mkt hektist.. när ja dock hade gjort i ordning mig mådde ja illa kände mig febrig å allt å typ var nära på att grina.. sååå.. ja stammade hemma idag.. de behövdes tror ja å nu hostar ja å har ont i halsen.. hoppas inte de blir värre tills imorrn, måste till skolan!
nämen så va ha ja gjort idag då?, typ suttit å kollat på high school musical 1&2 på youtube.. vid brist på bättre saker:P
sen ha ja hjälp mamma med julgardninerna å adventsljusstakarna å städat klart mitt rum.. nu ser de riktigt fint å juligt ut med julgardniner å adventsljusstake å allt:D

nu ska ja sova å försöka krya mej tills imorrn.. kramkram
12
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0