bloggen, ja har en plan!

nu ska ni få höra på min brillianta plan!

den kallas.... Vägen till mitt långa, perfekta, tjocka, glänsande hår!

ja ska få bra hår har ja bestämt mig för.. ja ska ha långt, tjockt, assnyggt hår helt enkelt till balen.. de SKA ja ha helt enkelt!

här kommer min plan....

*först köra intensivkur nu med hårinpackningar varenda gång

*toppa håret snart

*när håret börjar bli bättre, trappa ner på inpackningar till en gång i veckan

*börja käka piller som gör att håret växer snabbare å blir tjockare

då kommer mitt hår bli assnygt;);););)

deep repair

den vill ja ha!

björn axén- deep repair

men man få nöja sig me sunsilk sålänge, de e mkt billigare!

nu ska ja gå å noppa ögonbrynis å sen ska ja gå å lägga mej...

tjao


Kommentarer
Postat av: jullz

SUPRISE! ;)

2008-11-10 @ 20:03:19
URL: http://jullz.devote.se/
Postat av: jullz

surprise * hahah

2008-11-10 @ 20:05:21
URL: http://jullz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0