ben&jerrys

ben&jerrys

En halvliter Ben&Jerrys one cheesecake brownie inhandlades av mig på ica tidigare ikväll. lite av den åts sedan upp av mig i egen hög person innan den sedan fraktades hem i bil till min egen frys:P

nämen ja åkte till julia åså vart vi assugna på bj, så vi åkte in till stan å var bara liksom tvungen.. de fanns inget val, vi var tvugna helt enkelt! ja hade först tänkt köpa mig en liten sådan på 150ml men sen var de ju så att de inte fanns så många smaker av dom å dom kostade ju typ hälften än  de på 500ml, som dessutom fanns i typ många smaker till.. nämen one cheesecake brownie fick de bli, inte testat den förut så de skulle ju bli gott å testa den liksom. vi åkte sedan hem till julia igen, ja satte mig ner å tog en första tugga av den..
- ja är kär julia sa ja
de visade sig sedan att min kärlek började blekna... browniebitarna var inte alls lika goda som ja tänkt, inte alls lika goda... fast cheesecakeglassen var ju fortfarande god iaf:D

imorrn e de freda igen... 
dagen börjar med massage på hälsa&harmonin, ser sannerligen fram emot de.. finns de nå skönare liksom?!?!?!
sen vet ja inte riktigt vad som händer mer denna dag förutom skolan såklart. är ju ensam hemma å vet inte ärligt talat vad som ska göras på hela helgen typ.. jo ja ska väll va me julia åså, men annars liksom.. va ska vi gö, vi får väll se med tidens gång helt enkelt! men ja hoppas de blir kul iaf;)


nu tror ja jag ska ta å borsta mina gaddar å sedan lägga mig på kudden å sova mig lite piggare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0