nyår

ja ni igår va ja som sagt till birsta å inhandlade de sista till nyår, en riktigt fin nyårsblåsa blev de å lite andra små kläder åxå:D dy va ja ska va snygg ikväll asså!!!! ojojoj;););););););)
tänkte att ja skulle skriva en liten resumé över de gångna året inför de nya liksom:P

JANUARI
De va den där månaden då ja fyllde arton, klarade körkortsteorin som ja pluggat inför för fulla muggar! artonårsdagen firades med en vanlig filmkväll med kompisarna. bror fyllde även 29 

FEBRUARI
köpte min nuvarande mobil som fortfarande funkar dock kanske inte lika snygg;) lisa var uppe en vecka å vi träffasdes å gick på stan å fikade lite granna;D pappa fyllde 58 å dagen efteråt firades alla hjärtans dag utan sällskap.

MARS
syster fyllde tjugotre vet ja. ja var på soprtlovsläger uppe i hassela å åkte skidor, å hade allmänt roligt med de kära kompisarna:P var även barnvälsignelse för min brorsson:P

APRIL
Jag tog körkortet den andra, vart moster igen till min fina systerson andré:D bror fyllde 32 måste de ha blivit
massa sol va de å ordet citybjörnar kom till;)

MAJ
denna månad lades de upp många dagens outfits på bdb å julia å ja började göra utflykter till sälsten. vi gjorde även våra minnesvärda utflykt upp på hennes berg:P jolt<3 ja köpte en konstig banan i caféterian:P

JUNI
ja ni ja fick sommarlov, började sommarjobba, de var midsommar

JULI
ja åkte till norge en vecka, vart sjukt. ja å julia åkte på roadtrip till lycksele<3<3<3 ja fortsatte jobba som en gnu

AUGUSTI
ja slutade sommarjobba, åkte ner till sthlm med julia å shoppade. åkte till lotta i örebro, sen åkte vi till borås å sedan sist till gtb å gick på liseberg med syster:D skolan började igen. bror gifte sig

SEPTEMBER 
köpte min kamera, blonderade slingor, började blogga. ja fick magkatarr

OKTOBER
det var maskerad hos leila, körde över en grävling. 

NOVEMBER
 framförde klassprojektet som en taggboll typ. sjukt mkt i skolan. var barnvälsignelse för min systerson, mamma fyllde 56. 

DECEMBER
lucia å jul å allt:D syster fyller år.. åså va vi här nyår



ja ni de va min sammanfattning av förra året, snart kommer ett nytt år med nya minnesvärda händelser å nya grejer helt enkelt. nästa år har ja nog kommit in på nån folkhögskola å läser musik tror ja. sen är ja nitton å julia fyller arton:D:D:D  
gott nytt år på er!!!

massa pussar å kramar från mej bossan
<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det låter som om du haft ett bra år. Hoppas att 2009 blir lika bra....om inte mer. Tack för ditt sms förresten!



Kram, kram!

2009-01-01 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0