nån som vill äta upp min julkalenderschoklad?

ja puuuuh de är så ja känner mej precis just nu! de många luciatågen å tidiga mornarna tar hårt på en gamling som mej;)
nämen ja känner seriöst nu efteråt att ja är riktigt sliten efter lucian, helt slutkörd verkligen! sovit ett tag nu på eftermiddan men känner fortfarande att ja har nada ork.
min tanke va ju att ja skulle börja skriva på deckarinledningen idag men asså, vart får man sin insperation i från liksom? alla säger liksom ta en marddröm å skriv om den... men inte kan ja komma på  nån sån med nått mord å precis hur de utspelar sig, så utspelar sig inte mina drömmar!!!! vet inte hur i hela friden ja ska komma på inledningen, kommer inte på nått å ja har tänkt i flera dagar.. de e liksom helt empty rooms i huvet, hjälp mig!! å att se på läskig film för att få insperation vill ja ju inte heller göra, ja mår ju dåligt av de.. men fula uppgift!!!!


ja kom på att ja skulle nog öppna några luckor i julkalendern idag, har inte gjort de på en vecka för har inte varit sugen på den chokladen riktigt.. om man säger så här, JA ÄR INTE SUGEN PÅ DEN NU HELLER!!! visst vorre de inte för underbart om ja hade någon här vid mig som ville käka opp den, menmen här sitter man alldelesalldeles ensam.. utan någon:(:(:(

min nacke har förresten blivit typ bra nu, de e bara lite ont å stelt om ja tittar åt höger, neråt å uppåt:P



uppladdningen av bilder verkar inte funka idag så de bliver inga bilder som ja hade tänkt

nu ska ja kolla på studentmössor.. kramkram!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0