julmusik

nu kan man kanske som ni redan märkt, lyssna på julmusik på min blogg. så de e bara att lyssna å ta in julstämmning:P 

5 annorlunda saker som hände idag som "kryddade" vardagen lite

bussen åkte en annan väg på morronen pga av stop vid en järnvägövergång

min pianolärare som alltid kommer med dåliga skämt, kom på ett bra. han å jag pratade om hur ostämda pianona va å ja sa att jo men de e väll så här innan jul då dom sedan stämmer inför nästa termin.. haha - julstämmning!, säger han då...  de tyckte ja va roligt (även min sånglärare när ja berättade de hela för henne, vi garva så ja knappt kunde sjunga sen)

ja va hos naprapaten elle va de heter å knäckte nacken igen:P

ja skrev julkort ikväll:D

ja kom på en ev. idé till deckarinledningen:D







nu ska ja sova.. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0