choklad är passion!

ikväll gjordes det fyra olika sorters tryffel här hemma av mig. kardemumma, chili, frukt&nöt å vit.. hur gott som helst.. min favorit är nog kardemumman endå, den v art så fruktansvärtgod... åååååh choklad är såå gott<3<3<3<3<3<3<3<3<3
sen gjorde mamma mozartkulor, vitchokladfudge å nån chokladfruktgrej...
hehe man brukar säga sådan mor sådan dotter, börjar tro att de är så nu:P

sen så dracks det även glögg med russin å pepparkakor ikväll.. gottgott!
gott
sen som sagt så bytte julia å ja julklappar igår å hade de allmänt trevligt tittandes på oth:P
detta fick jag av julia i julklapp:D
dfgfdg
de lila partylinnet:d (ursäkta mitt äckliga hår, mössan är nyinköpt av julia å är jättemysig)
:D:D:D:
haha kolla vad som står på nästa bild, alltså på baksidan av flaskan:P
sdfgj
en mild duschgel för små busiga prinsessor, typ gullit tyckte ja de va:P


om ni vill se va julia fick av mig får ni gå in på henne blogg å kika helt enkelt för ja orkar inte lägga upp nån fler bild nu:P
http://jullz.devote.se/


nu ska ja spela lite cake mania, ha de så trevligt å sov så gott


massor med kramar med kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0