återigen kväll..

nu har man kommit hem igen efter att sjungit lite kör, roligtroligt:) tycker de gick hyfsat bra å fick en rosa plastros efteråt.. alla vet ju att dom rosa roserna e ju dom ja tycker om bäst ju:P bara för en inflikare så åt vi den mest godaste soppan, men de jobbiga e att ja kommer inte riktigt ihåg va de va i den.. måste fråga om receptet!!!


lite irriterad på min ständiga humörsvängnigar å tycker synd om folket i min närhet, skulle va skönt att bara stänga in mig ett tag eller så så dom slapp höra mina jobbiga kommentarer å allt hela tiden.. känns bara som att ja e störande å ett allmänt jobbigt föremål för planeten just nu. antar att de e för magkatarren å stressen, hoppas verkligen de slutar snart.. ja vill nämligen inte att mitt humör ska gå som en berg o dalbana som för de mesta tycker om att åka på lägre höjder.

nu ska ja iaf stänga in mig på mitt rum å sova.. har sovmorron till tjugo i tio imorrn. de e ju kul iaf:)
hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0